Hlavní obsah

TEST: Hodně muziky z Koreje za málo peněz. Tři pro a proti SsangYong Rexton

Video: Honza Koubek

 

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Značka SsangYong to na našem trhu zkoušela už několikrát a ne zrovna úspěšně. Tentokrát na to jde ale jinak – kvalita šla nahoru a ceny se drží až neuvěřitelně při zemi. Rexton prošel faceliftem a láká na spoustu výbavy.

Článek

Je velký. Fakt velký… Připomněl mi staré Toyoty Land Cruiser ze začátku milénia, a to nejen svou velikostí. Není to totiž navoněné SUVčko, ale pravý off-road. Má tuhý žebřinový rám, mechanicky řaditelný pohon všech kol, redukční převodovku i uzávěrku diferenciálu. Na palubě ale najdete světlounkou kůži prošívanou dvojitým stehem, digitální kokpit i infotainment se zabudovanou navigací.

Když sklopíte (a překlopíte) zadní sedačky, dostanete téměř dva kubíky volného prostoru, ale můžete si připlatit i za třetí řadu sedaček a vozit spoustu dětí. Cestující na pravém zadním sedadle může mít pohodlí jak v limuzíně, když se mu zachce – přední sedačka se totiž dá ovládat zezadu.

To všechno stojí víc než příjemné peníze, ale nízká cena samozřejmě znamená, že v některých oblastech se Rexton dražší konkurenci prostě nevyrovná. Jízdní komfort je poplatný konstrukci auta – na rovné silnici se dočkáte poskakování a kolébání, které moderní SUVčka už dávno neznají. Starý automat z Mercedesu nahradila modernější převodovka z provenience značky Hyundai, motor ale zůstává stejný – poctivý starý naftový čtyřválec e-XDI o objemu 2,2 litru, po faceliftu posílený na celkem 202 koní a 441 Nm.

Našel jsem i pár dalších chybek, celkově mě ale šokovalo, kolik muziky můžete dostat za svoje peníze. Více uvidíte ve videu!

Reklama

Načítám