Článek
O tomhle autě už jsme několikrát psali. Poprvé se na internetu objevilo někdy po prázdninách v loňském roce. Šlo o fotku vyrámované kastle Toyoty GT86, vedle které byl postaven atmosférický osmiválec z Ferrari 458 Italia. Američan, profesionální drifter Ryan Tuerck se rozhodl, že právě tyto dvě automobilové části spojí. Byl to nelehký úkol, protože malá sportovní Toyota s pohonem zadních kol má běžně pod kapotou plochý čtyřválcový dvoulitr od Subaru s výkonem 200 koní a italský osmiválec je poněkud větším motorem.
Stavba nového driftovacího speciálu tak nebyla vůbec jednoduchá. Celá přední část se musela vykuchat a rozřezat, aby se tam motor vešel. Zároveň došlo k rozšíření přední nápravy. Prostě upravit se muselo úplně všechno. Nakonec se povedlo a nová Toyota GT4586 se poprvé v celé své kráse ukázala na SEMA Show v listopadu. Auto vypadalo impozantně, nejvíce pak vykukující motor s výfuky vyvedenými dopředu. Pak došlo na první nastartování a teď, pár dní po novém roce, také k první jízdě. Co asi můžete od této kombinace očekávat? Neuvěřitelný řev a nekonečnou jízdu bokem, kterou doprovází pálení gum s obřím kouřovým efektem. Je to prostě masakr!