Hlavní obsah

Škoda Karoq Scout – více off-roadu pro malé SUV

Foto: Škoda

Škoda Karoq Scout

Přídomek „Scout“ má u Škody už solidně zaběhnutou historii. Prvním mladoboleslavským Scoutem byla Octavia druhé generace, která dostala zvýšený podvozek, dodatečnou ochranu do lehkého terénu a celkově více ambicí pro výlety mimo silnici. Po Octavii následovalo větší SUV Kodiaq Scout a nyní přihazuje škodovka ještě třetí model.

Článek

Řeč je pochopitelně o nejnovějším přírůstku – kompaktním SUV Karoq. Malá velká škodovka obdržela na první pohled patrné oplastování ve spodní části prahů a nárazníků, ale taky černé lemy blatníků. Světlá výška jako taková se ale nemění a Karoq je pořád 183 mm nad zemí. Nová jsou ovšem osmnáctipalcová kola v černém provedení, doplněná příplatkovými devatenáctkami. Spíše ze světa soukromí než off-roadu se objevuje tmavší tónování zadních oken.

Aby si obdivovatelé nespletli Scout s jinými, běžnějšími modely, přibylo na blatníky označení Scout a v interiéru se nacházejí sedadla s kontrastním prošíváním. V terénu pomůže jízdní režim off-road se sjezdovým asistentem.

Foto: Škoda

Oplastování spodní části karoserie je všudypřítomné

Co do motorizací, nespornou výhodou Karoqu Scout je pohon všech kol, standardně dodávaný u všech tří motorů. V nabídce figuruje benzínový čtyřválec 1.5 TSI o výkonu 150 koní a dále naftové dvoulitry 2.0 TDI o výkonech 150 nebo 190 koní. U slabšího dieselu si lze vybrat šestistupňový manuál, silnější diesel a benzínový motor spolupracují se sedmistupňovou převodovkou DSG.

Foto: Škoda

Sedadla mají kontrastní prošívání hnědou látkou

Zatím jsou k dispozici pouze náhledové studiové fotky, ovšem Škoda brzy dodá více materiálu. Oficiální premiéra pro veřejnost je naplánována na říjnový autosalon v Paříži.

autowebAUTOWEBaUtOwEb

Reklama