Hlavní obsah

Mégane RS chce být stále nejlepší - jak působí naživo?

 

První živé setkání s autem, od kterého máte velké očekávání, je vždy zlomové. Jak to bude v tomto případě, kdy jsme měli možnost potkat novou generaci Renaultu Mégane RS? No, minimálně vzhledově vypadá skvěle!

Článek

Do poslední chvíle se povedlo Renaultu utajit když ne vzhled vozu, tak alespoň motor, který bude zodpovědný za výrobu zábavy za volantem. Žádný dvoulitr, v jaký mnozí doufali, ale přeplňovaná osmnáctistovka z nové Alpine. Někteří už možná zavírají okno, protože bez atmosféry to pro ně nemá cenu, ale pokrok a emisní špicly zkrátka nezastavíme. Pojďme se tedy podívat, co dalšího si pro nás RenaultSport přichystal. 280 koní a 390 N.m, to je jen začátek příběhu.

Operativní leasing Renault Mégane

K dispozici je pořád i manuální šestistupňová převodovka, případně automat EDC o stejném počtu stupňů. Podvozkově se Renault chlubí nejen zatáčením všech čtyř kol 4Control, ale hlavně hydraulickými dorazy na obou nápravách. Auto je vepředu o 6 cm širší (vzadu o 4,5 cm), má přepracované přední a zadní nárazníky a prodávat se bude ve dvou variantách - Sport a Cup. Přidá se ale i ostré Trophy. Nyní však již nechme mluvit naše reportéry, kteří posbírali první dojmy z vozu! 

Reklama

Načítám