Článek
Model MG HS byl jedním z těch, s nimiž automobilka své působení na českém trhu před lety startovala. Dnes má omlazenou tvář a hlavně širokou nabídku motorizací.
Základ představuje benzinová patnáctistovka s výkonem 170 koňských sil, kterou lze spojit se šestistupňovou manuální nebo sedmistupňovou automatickou převodovkou. Před časem se nabídka rozrostla o full hybrid o výkonu 224 koní, který doplnil už dobře známý plug-in hybrid se systémovým výkonem 272 koní a až 100kilometrovým elektrickým dojezdem.
Základní benziňák dnes startuje na částce 674 900 Kč. Za tyto peníze přitom dostanete solidně vybavené auto, nechybí 19“ kola z lehkých slitin, adaptivní tempomat (s automatickou převodovkou), zadní parkovací kamera a senzory, LED světla, automatická klimatizace nebo 12,3“ obrazovka multimediálního systému.

Full hybrid je u MG novinkou od letošního léta, značka už čeká na vaše objednávky.
Zmíněný hybrid stojí s danou výbavou 799 900 Kč a přeplňovaná patnáctistovka dopovaná elektromotorem (MG svému systému říká Hybrid+) slibuje kromě slušné dynamiky (stovka za 7,9 s) i průměrnou spotřebu 5,5 litru/100 km.
Pokud máte možnost pravidelného nabíjení, určitě stojí za zvážení i vrcholný plug-in hybrid. Ten navíc nedávno plošně zlevnil o padesát tisíc korun a cenový odskok od full hybridu je rovných sto tisíc (základní cena 899 900 Kč). Až sto kilometrů dojezdu bez kapky benzinu obstarává 21,4kWh baterie, navíc jste na stovce za parádních 6,9 sekundy. Jen zavazadelník je ve srovnání s hybridem menší o 66 litrů (507 vs 441 l).

Vozy MG pokrývá standardní záruka na 7 let nebo 150 000 km.
V souvislosti s plug-in hybridem ještě jedna zajímavost - autorizovaná dealerství značky MG teď nabízí zápůjčku auta do zásuvky až na 3 dny, aby si jej klienti mohli vyzkoušet pečlivě při svých tradičních cestách. Veškeré podrobnosti najdete už teď na webu dovozce, případně u nejbližších prodejců.