Hlavní obsah

Nová retro stylovka od Renaultu má české ceny: Na úvod můžete ušetřit několik desítek tisíc

Foto: Renault

Po líbivém Renaultu 5 se elektrické řady francouzské značky rozrůstají o další kousek. Renault 4 však není menší, jak by se podle označení mohlo zdát, ale větší a prostornější sourozenec. A teď už známe i kompletní ceník.

Článek

Elektrický Renault 5 se pomalu zabydluje na českém trhu. Roztomilé retro je nejkouzelnější v křiklavých barvičkách a mezi našinci sklízí obdiv i u lidí, které elektroauta jinak nezajímají. Když už něco vyčítají, pak snad jen omezený prostor a praktičnost (pořád je to malé auto primárně do města). Kdo potřebuje víc, pro toho je určena další novinka – Renault 4.

A právě ten už si teď můžete objednat. K dispozici jsou dvě motorizace a tři výbavové stupně (některé varianty budou k dispozici později, viz tabulka níže). Na výběr máte základní Urban range (122 koní, 40kWh baterie, dojezd 308 km) nebo vyspělejší Comfort range (150 k, 52 kWh, 409 km).

Slabší varianta je k dispozici pouze se základní výbavou Evolution. Standardní ceník sice startuje na 725 tisících, ale pokud využijete padesátitisícový bonus R5START, může být auto vaše od 675 000 Kč. Provedení s delším dojezdem potom startuje na akčních 749 tisících.

Foto: Renault

Kompletní ceník Renaultu 4.

Už základ je přitom solidně vybavený – třífázová palubní nabíječka s výkonem 11 kW, tepelné čerpadlo, předehřev baterie, handsfree karta, diodová světla, tempomat, zadní parkovací senzory a mnoho dalšího.

Vyšší Techno přihazuje osmnáctipalcová kola z lehkých slitin, adaptivní tempomat, hlasového asistenta, 10″ digitální přístrojový štít (v základu sedm palců), volič jízdních režimů nebo bezdrátové nabíjení telefonu.

Foto: Renault

Interiér vychází z pětky, je však vzdušnější a nabídne více místa.

Vrcholný Iconic má čalounění v kombinaci látka / syntetická kůže, specifický design kol a další designové a ozdobné prvky. Dva nejvyšší výbavové stupně můžete navíc pořídit s elektricky otevíratelnou plátěnou střechou. Vyhřívaná přední sedadla a volant má až vrcholná výbava, u prostřední se připlácí 13 000 Kč, základ tyto prvky nedostává vůbec.

Připlatit si dále můžete deset tisíc za elektricky otevíratelné víko zavazadelníku, ale třeba i prémiové audio Harman Kardon (+15 000 Kč), adaptér pro nabíjení externích zařízení V2L (+5 000 Kč), u vybraných variant je k dispozici nejen černá střecha (+15 000 Kč), ale i kapota (dalších dvanáct tisíc).

Standardní záruka kryje vůz na 5 let nebo 100 000 kilometrů, za necelých devět tisíc ji můžete prodloužit na 150 tisíc kilometrů. Renault 4 už si můžete objednat, první kousky se na českých cestách začnou objevovat co nevidět.

Načítám