Článek
Trump v pondělí na své platformě Truth Social napsal, že JLR je v „absolutním chaosu“, dosavadní šéf podniku Adrian Mardell podle Trumpa rezignoval s ostudou. Mardell minulý týden oznámil odchod do důchodu a je to právě on, kdo stojí za kontroverzními kroky JLR, které vedly k opuštění věhlasného loga a zaměření výroby na elektromobily.
Marketingovou kampaň podniku označil americký prezident za hloupou a woke. Termínem woke se označují aktivistické postoje, často v souvislosti s podporou sociální spravedlnosti a protidiskriminační nebo sociálně-liberální politiky.

Elektrický koncept Jaguar Type 00 nebyl přijatý zrovna kladně. A reklamní kampaň ještě hůř…
Automobilka uvedla, že finanční ředitel mateřského podniku Tata Motors P. B. Balaji se v listopadu ujme role generálního ředitele a nahradí Mardella. Stane se tak prvním generálním ředitelem JLR indického původu. Indický podnik Tata Motors je vlastníkem britské JLR od roku 2008.
Trump v pondělí přirovnal automobilku Jaguar k americké oděvní značce American Eagle, která se dostala na titulní stránky novin díky široce sledované marketingové kampani. Akcie American Eagle prudce zpevnily po spuštění kontroverzní reklamy na džíny s herečkou Sydney Sweeney, která je známá díky roli v televizním seriálu Euforie. Trump Sweeney chválil, když se objevily zprávy, že herečka je registrovanou republikánkou, tedy že preferuje Trumpovu politickou stranu.
Jaguar Land Rover je podle Trumpa přesně na opačné straně. „Kdo by si chtěl koupit jaguara po zhlédnutí jejich ostudné reklamy,“ napsal prezident.