Hlavní obsah

Nová Mokka ukazuje, jak vypadá budoucnost Opelu

Foto: Opel

Skica příští generace Opelu Mokka. A vlastně nejen jeho

Premiéra druhé generace Opelu Mokka se kvapem blíží a německá automobilka chce získat trochu extra mediální pozornosti. Zveřejněná skica totiž neukazuje jenom přední masku nové Mokky, ale bude novým poznávacím znamením i modelů příštích.

Článek

Tým pod vedením šéfdesignéra Marka Adamse nový designový jazyk nazval Opel Vizor. Originální bude v tom, má zakrytou mřížku chladiče, světlomety a logo značky do jediného modulu. A celý tento modul bude schovaný za sklem.

Inspirací designérům rüsselsheimské automobilky byly celoobličejové motocyklové přilby a, jak přiznali, také povedený dvoudveřový sportovní model Opel Manta (1970-1988), předchůdce Calibry. Z něj si designérské oddělení „vypůjčilo“ zdvojené moduly světlometů na černém povrchu a tenké chromové orámování. „Bylo pro nás velmi důležité vytvořit novou tvář pro značku, která bude odvážná a čistá. Náš nový Vizor, který debutuje v příští generaci Mokka, je velmi jasný a výrazný, “ uvedl Mark Adams.

Světlomety u nové Mokky (a předpokládáme, že i u všech dalších modelů Opel) budou výhradně diodové, s klasickými žárovkami už automobilka nepočítá. Za příplatek bude možné mít špičkové IntelliLux LED matrix světlomety.

Foto: Opel

Kabina nové Mokky vyměnila tlačítka za digitální panely

Opel také uveřejnil skicu interiéru nové Mokky, kde designéři vsadili v moderním duchu na velké digitální displeje – tomuto konceptu říkají „Pure Panel“ (digitální přístrojovka vizuálně propojená s dotykovým panelem infotainmentu) a měl by přinést hi-tech digitální zážitek bez zbytečného rozptylování řidiče. To jsme zvědaví...

Nový crossover Mokka se představí již za pár týdnů a v průběhu roku se ukáže i v čistě elektrické verzi (díky platformě společné s koncernovým sourozencem Peugeotem 2008). Zahájení prodeje Opel plánuje na přelom letošního a příštího roku.

autowebAUTOWEBaUtOwEb

Reklama

Sdílejte článek

Seznam.cz zavádí tlačítko Líbí se

Dejte redakci i ostatním čtenářům vědět, jaký obsah stojí za přečtení.

Články s nejvyšším počtem Líbí se se budou častěji zobrazovat na hlavní stránce Seznamu a přečte si je více lidí. Nikomu tak neuniknou zajímavé zprávy.