Hlavní obsah

Lorinser mění Puch G na expediční obytňák

Foto: Lorinser

Toužíte po Mercedesu Benz třídy G, který byste se ale nebáli vzít na měsíc do drsné přírody? Společnost Lorinser má pro všechny dobrodruhy cenově velice zajímavé řešení.

Článek

Legendární Mercedes-Benz třídy G nebyl vždy a pouze jen Mercedesem, ale také se někde prodával jako Puch G. Ostatně právě v prostorách této firmy auto vznikalo. A právě takový Puch G vyřazený od švýcarské armády si vzala nyní do parády společnost Lorinser Classic a postavila na jeho bázi krásný restmod.

Konkrétně jde o dvoudveřový typ 230 GE s hardtopem, ze kterého vzniklo nezdolné expediční vozidlo. Abyste neměli pochyby, zdobí nástavbu auta polep s mapou světa ze 17. století od kartografa Petruse Bertia, kdy cestovat kamkoliv bylo velkým dobrodružstvím. Dnes už sice není dovolená takovým dobrodružstvím, ale když chcete, můžete se alespoň vcítit do nějakého drsňáka ve stylovém klobouku, co se s mačetou proseká k vytouženému cíli.

Foto: Lorinser

Tihle drsňáci se v přírodě neztratí

Géčko má ale víc úprav než jen pohledný design, originální polep a matně zelený lak. S pohonem všech kol a uzávěrkou diferenciálu se jen tak v terénu nezastaví. Pod kapotou mu klepe čtyřválec s výkonem 116 koní, který je spojený se čtyřstupňovým automatem. Má najeto 88 tisíc kilometrů a je prý jako nový a ve skvělé kondici.

Na cesty vše potřebné

Uvnitř je přečalouněný interiér, zásuvky na 220 V, nezávislé topení, místo na spaní, mikrovlnka, dřez, nádrž na pitnou vodu a rozkládací stolek. Na koupelnu už místo sice nezbylo, ale noví majitelé si sebou můžou vzít osvěžující venkovní sprchu. Zvenčí auto zdobí ještě přídavná LED světla, tažné zařízení, ochranné prvky a černá kola Dotz 4x4 Dakar s pneumatikami BFGoodrich. Na střeše jsou solární panely, pomocí kterých se dobíjí baterie, aby bylo auto co nejsoběstačnější.

Společnost Lorinser si svůj výtvor cení na 69 900 euro, tedy necelé dva miliony korun a nyní jej nabízí. Pokud máte jinou představu, Lorinser vám vyjde vstříc a postaví i jiný kousek. Ostatně, jak jsme viděli začátkem roku ve Stuttgartu, aut na přestavbu mají ještě dost.

Reklama

Související témata:
Načítám