Hlavní obsah

Extrémní Brabus G63 4×4² je na prodej

Foto: Brabus

G63 AMG Brabus 700 Final Edition

11. 3. 2019

Jen těžko budete v současném automobilovém světě hledat větší zběsilost a vlastně svým způsobem zbytečnost, než je Mercedes G63 4×4². Rychle se ale ukázalo, že to byl od Mercedesu dobrý krok, protože po pár vyrobených kusech se jen zaprášilo. Naštěstí se občas nějaký lehce jetý objeví k prodeji. Jako teď. A navíc je vyladěný od Brabusu.

Článek

Jako kdyby třída G dostala přehnanou dávku steroidů, týden nespala a rozhodla se změnit v nepříčetnou bestii. Přesně tak podle nás G63 4×4² vzniklo. Je tomu už pár let, a asi ani sama automobilka v té době nevěděla, jaký úspěch tato super stavba bude mít. I standardní Géčko je lehký extrém, který si rozhodně nepořídí žádný introvert. Verze na druhou pak je pro absolutní extroverty s duší lehkého blázna. A takových zákazníků se našlo tolik, že bylo 4×4² ve všech svých verzí celkem rychle rozebráno.

Některé kusy se dostaly i k úpravcům a není se asi co divit, že jedním z nich je i dvorní úpravce značky Mercedes, společnost Brabus. Kousek, který se objevil k prodeji v Německu, se celým jménem jmenuje G63 AMG Brabus 700 Final Edition. A ano, je to šílené auto, ale zatraceně stylové. Tak moc, že tipujeme, že ho prostě budete potřebovat. Tento konkrétní kus je lakován bílou barvou, které sekundují detaily v černém a karbonovém provedení. Brabus přidal o něco výraznější blatníky, ještě o pár milimetrů zvýšil světlou výšku a nezapomněl ani na nová LED světla připevněná na rampě na střeše.

Oproti extrémnímu exteriéru je vnitřek auta překvapivě umírněný. Sází hlavně na luxus, eleganci a technologie. Sedadla a část interiéru jsou čalouněny jemnou kůží, zbytek je hlavně ve znamení karbonu. Zadní stranu sedadel zdobí obrazovky, takže se nemusíte bát, že by se děti cestou nudily. Celkem vydařená je i barevná kombinace interiéru, hnědá a černá prostě dohromady skvěle ladí. Není to přehnaně kolotočářské, a přesto rozhodně ne nudné.

A co, že se stará o pohon téhle bestie? Nic menšího než AMG V8 se dvěma turbodmychadly o objemu 4 litrů. Standardní výkon této jednotky je 563 koní výkonu a 760 Nm točivého momentu. Jenomže Brabus si rád hraje s nastavením a ani v tomto případě neudělal výjimku. Po hrátkách s mapami řídicí jednotky se výkon vyhoupl na 690 koní a točivý moment na 960 Nm. A to už zní hodně zajímavě, co myslíte? I přes tu lehce neforemnou figuru umí tohle super Géčko jet rychlostí až 210 km/h a ba 100 km/h je za ani ne 5 sekund. Cenu ale úpravce neprozradil, dozví se ji jen vážný zájemce. Počítat se ale dá s tím, že se částka se bude pohybovat v přepočtu kolem minimálně 6 milionů korun. Není to málo, ale za tu jedinečnost to stojí.

autowebAUTOWEBaUtOwEb

Reklama