Článek
Porsche 911 SC Targa patří designově mezi ty největší klasiky, takže představa, že do ní někdo cpe elektrický motor a nechává na podlaze fantastický šestiválec z původního auta, je vyloženě srdceryvná. Jenže pro britského úpravce za všech okolností platí heslo "Náš zákazník, náš pán". A tak vznikl speciální model pokřtěný Porsche 911 E. E jako elektrický, protože v zadních partiích téhle devětsetjedenáctky překvapivě najdete kufr - baterky se kvůli lepšímu rozložení váhy naopak nastěhovaly dopředu a vy můžete díky pořadu Fully Charged vidět, jak to vlastně celé funguje.
Pod kapotou 911 E se skrývá pohon z Tesly Roadster. To dělá z extrémně krásného Porsche velmi, velmi svižné vozítko, které zvládne stovku za 5,6 sekundy - o rovnou sekundu rychleji než spalovacím pohonem bičovaný originál. Přicházíte samozřejmě o fantastický zvuk, ten nahradí jen uniformní hukot. Výkon a adrenalin se ale zaručeně dostaví, takže je to celé o zvyku a překonání předsudků. Maximální rychlost je prý až 240 km/h a v autě můžete normálně řadit manuálním pětikvaltem (bez nutnosti sešlapovat spojku), což má vliv na přísun výkonu. Navíc má tohle Porsche podvozek naladěný spíše do sportovna a má velmi přímé řízení, takže rozhodně o zábavu za volantem nepřijdete. Dojezd je solidních 320 km. V reálných podmínkách to asi bude trochu méně, ale i tak je to jeden z nejzajímavějších elektromobilů, které jsme zatím viděli. A rozhodně nejhezčí!