Hlavní obsah

Škoda Scala Monte Carlo – zase ve větším stylu

Foto: Škoda Auto

Škoda Scala Monte Carlo

Byla to vlastně jen otázka času, než Škoda představí novinkovou Scalu ve verzi Monte Carlo. Ta přichází právě nyní a nese stejné hodnoty jako další „Monte Carla“ v nabídce – je tedy lépe vybavená, stylovější a designově dravější.

Článek

Dost možná ještě vzpomenete na loňský koncept Vision RS,  který byl předobrazem právě Scale. Mnoho prvků se z konceptu do produkční verze nepřeneslo, a právě Monte Carlo je sem ve velkém vrací zpátky. Scala dostala třeba volitelná osmnáctipalcová litá kola s černým designem a broušenými čelními plochami. I další detaily kolem dokola vozu značně potemněly. Mezi Bi-LED světlomety se nachází třeba mříž chladiče s černým lemováním a černý je i lesklý spojler pod nárazníkem, kryty zrcátek nebo nástavce bočních prahů.

Foto: Škoda Auto

Černá mříž, kryty zrcátek, prahy, ale i kola

Standardně je Scala ve výbavovém stupni Monte Carlo vybavena zatmavenými zadními skly, tónovaným panoramatickým oknem a prodloužením zadního okna. Podstatnou novinkou na zádi je taky přenesení nápisu Škoda na víku kufru do černé barvy. Byť nemůžu se zbavit dojmu, že se černý nápis na černém skle poněkud ztrácí.

Foto: Škoda Auto

Černý nápis Škoda je dobrý nápad, ale na černém skle trochu zaniká

Standardem jsou vzadu i plně LED svítilny s dynamickými „vyjížděcími“ směrovkami, černý střešní spojler a výrazný difuzor – byť samozřejmě bez aerodynamické funkce.

Uvnitř Scaly v nové vrcholné výbavě se pak nachází ergonomická sportovní sedadla s integrovanou hlavovou opěrkou, pošitá speciálním potahem do kombinace černé a rudé barvy. Toto barevné schéma se dále nese celým interiérem. Ve dveřích i v palubní desce se objevují rudé linky a prošívání rudou nití lze nalézt na tříramenném multifunkčním volantu nebo na manžetách voliče převodovky a ruční brzdy.

Foto: Škoda Auto

Černá, červená, a do toho solidní výbava

Po stránce motorizací není Monte Carlo nijak omezeno ani zvýhodněno a nabídne přesně stejná pohonná ústrojí, jaká jsou k vidění ve zbytku ceníku. K mání je tedy litrový přeplňovaný tříválec 1.0 TSI ve dvou výkonových variantách a ve verzi na CNG, výkonný čtyřválec 1.5 TSI Evo, ale i úsporný naftový čtyřválec 1.6 TDI.

Foto: Škoda Auto

Pod kapotu můžete volit kterýkoliv ze stávajících motorů

Veřejnosti se Scala Monte Carlo představí na autosalonu ve Frankfurtu již za několik dní. Ceny zatím nejsou známé, ale už teď víme, že se první vozy dostanou k zákazníkům v posledním čtvrtletí letošního roku.

autowebAUTOWEBaUtOwEb

Reklama