Hlavní obsah

Sauto přichází s novým designem a funkcemi

Foto: Sauto.cz

S koronavirovou krizí se část prodejů ojetých automobilů přesunula čistě do online světa, což do jisté míry změnilo chování a smýšlení kupujících. I na tuto situaci pak reaguje nový komplexní redesign služby Sauto.cz – největšího inzertního serveru na českém trhu.

Článek

Vedle nového přehlednějšího vzhledu se teď může Sauto pochlubit tím, že je plně responzivní, takže nově není problém ani nabídnout vůz k prodeji čistě za pomoci mobilního telefonu. Nechybí ani funkce uložení oblíbených inzerátů, nebo uložení přednastaveného vyhledávání. Vhod přijde taky porovnání ceny nabízeného vozu. Prodejci pak mohou „topovat“ svoje inzeráty, které se pak objeví výše ve vyhledávání.

Posílené jsou i funkce na poli sdílení zkušeností. Majitelé mohou v diskuzních vláknech pod inzeráty hodnotit vozidla, díky propojení na katalog Firmy.cz se zase dozví případná hodnocení prodávajícího. „Lidé při koupi vozů rádi dají na doporučení, a naopak negativní zkušenost jiných nakupujících je může odradit od ukvapené a neseriózní koupě. Věřím, že zavedením možnosti uvádět doporučení pomůžeme tomu, aby byl obchod s automobily férovější,“ říká Pavel Kolář, manažer Sauto.cz.

Pavel Kolář také dodává, že již bezmála pět set prodejců bazarových vozů nabízí v Česku službu „Auto domů“. Ta pomohla mnoha prodejcům v době pandemie, neboť se jednalo o šikovnou možnost, jak nakupovat v době pandemie. Společně s dovozem auta využívají zákazníci také asistované prohlídky vozů formou videohovorů – Sauto navíc nyní nabízí spojení mezi prodejcem a zákazníkem skrze mobil i počítač. Zůstává však otázkou, jestli se online formy nákupu ojetin udrží i nyní, když koronavirová krize odeznívá.

Reklama

Načítám