Článek
Charles Fawcett měl s automobilkou Land Rover docela blízký vztah, proto když bylo oznámeno, že klasický Defender skončí, zavětřil obchodní příležitost a chtěl koupit co nejvíce posledních kusů.
Původně šlo o 240 vozů, jenže Fawcett neměl najednou tolik peněz, proto se s Land Roverem domluvil, že auta zaplatí až při jejich dodání. K tomu si navíc vyjednal slevu 14,8 % za tuhle hromadnou objednávku, takže jej jeden kus vyšel asi na 22 600 liber (tehdy zhruba 745 tisíc).

Riskantní nákup obchodník proměnil ve zlatý důl.
Nakonec mu bylo dodáno 239 Defenderů s tím, že obchodník mohl nakoupené Defendery nechat v sériovém stavu a postupně je se ziskem prodat, nicméně Fawcett viděl dál.
Rozhodl se, že jeho společnost Twisted Automotive každý kus upraví a přepracuje tak, aby víc odpovídal moderní době a uspokojil poptávku po upravených autech tohoto typu. A nešlo o ledajaké úpravy, společnost totiž uvádí, že je na každém vozidle asi 1 500 hodin práce. Navíc do vozů firma vložila svoje know-how z oblasti použitých dílů, materiálů a procesů.

Úpravy zahrnují řadu hardwarových změn, například jiné brzdy nebo disky.
V autech se odráží řemeslné zpracování, důrazy na detail. Přestože jsou ceny dost vysoké, společnosti dosahuje obrovských obratů. Zprvu se Twisted Defendery prodávaly za 70 000 až 90 000 liber (2,3 až 3,0 milionu korun), ale nyní jdou do světa od 180 000 do 320 000 liber (5 až 9 milionů korun).
Společnost tak vyrábí něco, co nikdo nepotřebuje, navíc za velmi vysokou cenu, nicméně touha po autech je prý obrovská. To dokazuje i fakt, že na skladech Twisted Automotive zbývá posledních asi 22 kousků. A jakmile se prodají, další už nebudou.
Takže jestli chcete Defender, který je prakticky nový a rozsáhle upravený k obrazu dnešní doby, tak volejte mistra Fawcetta z Twisted Automotive a rozbijte prasátko. Nebo radši dvě.