Hlavní obsah

Litchfield přifoukl novému Porsche 911 rovnou 200 koní!

Foto: Litchfield

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Zdá se vám čekání na představení nové generace 911 Turbo nekonečné? Nezoufejte, naštěstí jsou tu nezávislí úpravci jako je britský Litchfield, který vám jeho výkon naservíruje i do základních modelů 911 Carrera a Carrera S, navíc „za pár korun“. U Porsche jim asi nepoděkují…

Článek

O Litchfieldu u nás neslyšíte poprvé (a bezpochyby taky ne naposledy) – jméno si udělali na bláznivých úpravách Nissanu GT-R, který dokázali našlapat na výkon přes 1 000 koní, pak své zkušenosti využili i u aut jiných výrobců. Naposledy jsme vám přinesli jejich úpravu Alpine A110 (z 250 na 300 koní) a nové Toyoty Supra (z 340 na 420 koní), u nichž zvolili spíše opatrný přístup a rozumný nárůst výkonu. U nové 911 se ale zase pěkně odvázali!

Novou tovární 911 generace 992 rozhodně nemůžete označit jako „slabou“ nebo „pomalou“, vždyť Carrera S disponuje 450 koni, které ji vystřelí na stovku za pouhých 3,5 sekundy! Základní Carrera za ní se svými 385 koni a stovkou za 4,0 sekundy příliš nezaostává. Jenže profíci z Litchfieldu našli určitou výkonovou rezervu a obě verze dokázali přifouknout až na 590 koní a 650 Nm, tedy skoro na úroveň minulé 911 Turbo S!

Foto: Litchfield

200 koní navíc za 35 tisíc? Ano, prosím!!!

Ano, nová 992 Turbo nejspíš výkonově poskočí na 620 koní (a Turbo S by mohlo mít 650 koní), jenže si za ni nehorázně připlatíte, jak je u Porsche zvykem. To Litchfield si řekne jen o nějakých 35 tisíc korun, protože na nárůst 200 koní jim stačilo upravit hlavní řídicí jednotku. Samozřejmě úprav můžete provést víc, Litchfield například ve spolupráci s Remusem a Akrapovičem připravil hlasitější výfuk. Limitem jsou tak jen vaše finance. Ale i když se rozvášníte, pořád v tom budete nejspíš za méně, než bude stát nové 911 Turbo. A to už stojí za uvážení…

Reklama

Související témata:
Načítám