Na začátku nejnovějšího projektu dílny SpeedKore Performance byl jeden Plymouth Barracuda z roku 1970, jehož majitel si u firmy objednal kompletní restmod přestavbu. Ve své době to byl oblíbený pony car a zvláště ve verzi HEMICuda patří dodnes k ceněným veteránům.

Cuda se dočkala řady karbonových dílů karoserie, se kterými je lehčí a pevnější než originál. Ještě lepší jízdní vlastnosti a zejména prvotřídní ovladatelnost zajišťuje kompletně přepracovaný podvozek s koly HRE S101 obutými do pneumatik Michelin Pilot Sport Cup 2. Moderní velké brzdiče a kotouče jsou samozřejmostí.

Upraven byl i interiér, který vylepšují nová sedadla Recaro a čalounění z prvotřídní kůže. Jenže vás stejně hlavně zajímá, co je pod kapotou, že jo? No pochopitelně, že v americkém kupé musí být V8. A ne ledajaká, ale rovnou skvěla 6.4 HEMI s kompresorem a novým výfukovým potrubím, která dosahuje výkonu 720 koní. Ano, je to sice motor z mocného a krásného HellCatu, ale uznejte sami, není pro něj tohle lepší balení?