Mercedes-Benz to se sportovní image myslí opravdu vážně. Na trh servíruje větší množství AMG modelů, které se nechovají vůbec špatně. Zvláště nové céčko a éčko vypadají v provedení AMG velmi dobře. Jenže vrcholem je model AMG GT, který nahradil předchozí velký supersport SLS AMG. Na začátku uvedení modelu GT byla reakce veřejnosti vlažnější, což je logické, protože AMG GT je menší, méně exkluzivní a cílí na větší počet zákazníků, než tomu bylo u exkluzivnějšího SLS. Jenže Mercedes měl schovaná esa v rukávu! Přichází nyní se sérií ostrých a ještě ostřejších verzí, která vyvrcholí motorsportem prosáklou variantou AMG GT R, jenž po dlouhé době přináší do sériového auta obří porci závodních technologií. 

Ještě před tím, než se na trh dostane vrcholná variant R, potěší Mercedes zákazníky variantou GT C kupé a GT C roadster, která se tak dostane mezi S a R. Tím pádem nabídne Mercedes v příštím roce hned čtyři varianty svého supersportu a bude mít kompletní řadu proti Porsche 911. A co tedy nové GT C přináší? Tak předně je tu zvýšený výkon, který narostl od základních 470 koní až na 550 koní (prostřední GT S bude mít koní 515). Jenže céčkové gétéčko nabídne ještě speciální aktivní podvozek, elektronický samosvorný diferenciál a natáčení zadní nápravy, což jsou prvky, se kterými přijde i zmiňované nejostřejší GT R. Nejnovější supersportovní varianta AMG GT přichází také s omlazenou přídí, která přináší novou masku chladiče odkazující na závodní Mercedes 300SL ze závodu Carrera Panamericana.

Mercedes si však připravil ještě jednu lahůdku. Speciální edici oslavující 50 let sportovního oddělení AMG. Pro tuto příležitost vyčlenili 50 kusů modelů GT C Coupé a 50 kusů GT C Roadster. Oba typy dostanou jedinečná AMG kovaná kola, barvu Designo Graphite Grey Magno, doplňky v černém matném chromu a interiér, který dostane špičkovou kůži Nappa, alcantarový volant a kombinaci obložení v karbonu a černém klavírovém laku.