Článek
Masivní propagace prvního závodního víkendu na mosteckém okruhu věnovaného závodním automobilům let minulých byla zcela adekvátní rozsahu této akce. Ať už se jednalo o páteční kvalifikační jízdy, první sérii měřených rozjížděk v sobotu a podobně koncipovanou druhou rundu v neděli.
Na asfaltu severočeského autodromu se tak střídaly juniorské formule vzniklé v roce 1958 v rámci Lurani Trophy; dva startovní rošty obsadily formulové vozy velkých cen - jednak formule vzniknuvší do roku 1961 a pak vozy vyrobené do roku 1966; jízdu pravidelnosti jely formule startující v Československu; závodili i speciály z východoněmecké série Haigo Cup a svůj závod pod hlavičkou Triumph Competition & British HTGT měly také britské sportovní automobily značek Triumph, Morgan, MG, ale i Jaguar nebo nepříliš známého výrobce Warwick.
Soutěžní jízdy trvaly většinou 25 - 30 minut, s výjimkou Haigo Cupu, který se jel na 12 kol - zvlášť cestovní vozy a zvlášť formule. Sobota a neděle byly prokládané několika "Grid Walk", kdy mohl běžný návštěvník nahlédnout do boxů ze strany boxové uličky nebo se projít mezi vozy rozestavěnými na startovní rovince.
A jak to všechno vypadalo během sobotního dne? Na to můžete mrknout do fotogalerie.