Společnost Zenvo je dánským malosériovým výrobcem supersportů. Zatím má na svém kontě dva modely s nevalným úspěchem. Prvním byl model ST1, který se vyráběl od roku 2009 do roku 2016 a měl před zadními koly přeplňovaný osmiválec o objemu 6,8 litru s výkonem 1 104 koní. Jenže ani maximální rychlost 375 km/h mu nepomohla, aby se nějakým významnějším způsobem zapsal do paměti automobilových nadšenců a především lidí s naditou peněženkou. Nepomohla mu ani reportáž v Top Gearu, kde jim jeden kousek přímo při natáčení začal hořet, což se dostalo i do samotného pořadu.

Jenže Zenvo se nevzdalo a v loňském roce představilo nástupce s názvem TS1. Design je skoro podobný, ale nový je motor. Také jde o přeplňovaný osmiválec, ale s nižším objemem 5,9 litru. Výkon také atakuje hranici 1 100 koní a maximální rychlost má hodnotu 375 km/h. Zásadním způsobem se ale změnila aerodynamika, která vylepšuje stabilitu ve vyšších rychlostech. K základnímu modelu pak přibyla ještě ostřejší verze TSR-S s výkonem kolem 1 180 koní, která má aktivní zadní křídlo. Jenže to se umí naklánět nejen dopředu a dozadu, ale také do stran. Takže v průběhu jízdy se neustále pohybuje a snaží se zadní části přinést co nejlepší přilnavost. Na pohled to ale vypadá hodně divně, pro někoho srandovně, ovšem třeba to funguje.