Článek
Audi s pohonem pouze zadních kol jsme již vidět mohli, vždy šlo ale o "domácí" přestavbu. Vzpomeňme si na rallyové Quattro S1 Jozefa Béreše, který bavil diváky některých rally rozevlátými průjezdy poté, co auto přestavěl na zadokolku. Po Praze pak jezdí jedno Audi R8 první generace, které použilo stejný přestavbový kit jako Lamborghini Gallardo Balboni a je z něj tedy rovněž auto výhradně s pohonem zadních kol.
Dlouho však značka z Ingolstadtu odolávala, aby něco podobného vyrobila sériově. To se však již změnilo a vzniklo Audi R8 RWS. Jedná se o limitovanou sériii 999 kusů. Vůz má stále atmosférický desetiválec, výkon však byl snížen na 540 koní. I tak ale zadokolka zdolá hranici 300 km/h, jede 319 km/h. Nyní se můžeme na videu podívat, jak tohle auto dokáže driftovat. Klasický zadokolkový drift je v podání sériového Audi něco doposud nevídaného.