Kdo asi zvítězil? Mohlo by se říci, že rozdíl 100 koní bude tím nejdůležitějším, ale nemusí to platit vždycky. Důležitá je také hmotnost auta. Ale pojďme hezky popořádku. Určitě se ptáte, jak může mít Cadillac Escalade výkon 800 koní, kde by je vzal? Jednoduše. Do parády si ho vzal renomovaný úpravce Hennessey Performance, která staví nejrychlejší americká auta a výrazným způsobem vylepšil jeho přeplňovaný osmiválec o objemu 6,2 litrů. Podobný základ motoru má například i Chevrolet Camaro ZL1. Escalade má normálně výkon přes 400 koní, ale to Hennesseymu nestačilo a ještě se v něm zásadním způsobem poštoural. Výsledkem je monstrózní výkon 800 koní. 

Proti němu se postavil nejlepší standardní Jeep Grand Cherokee s označením Trackhawk. Tan má také přeplňovaný osmiválec, ale v sériovém provedení s výkonem 707 koní. Tahle superverze stojí ještě nad známou SRT8. Je to neskutečný, vlastně se dá označit za nejvýkonnější sériově vyráběné SUV na trhu. Proti Cadillacu Escalade měl Jeep ještě hmotnostní výhodu okolo 200 kg. To se také projevilo na samotném sprintu. Na začátku měl navrch Cadillac, který vystřelil jako zběsilý a získal pár metrů náskok nad Jeepem. Jenže ten to velmi rychle dohnal. Cadillac bez problémů předjel a až do konce dokázal uderžet náskok. Sprint nakonec o malý kousek vyhrál. Je to neuvěřitelné, co lze vytlačit za dynamiku z takto velkých SUV.