Článek
O nástupci úchvatného Chironu se začínají objevovat nové informace. Ve Frankfurtu totiž generální ředitel značky Wolfgang Dürheimer poodhalil plány, které slavná automobilka má. Podle Automotive News prý designéři a vedení Bugatti uvažují o změně svého jediného modelu z dvoudveřového sporťáku na čtyřdveřový sedan.
"Čtyřdveřové auto není mrtvé," uvedl doslova prezident společnosti a potvrdil zvěsti, že příští rok automobilka vyhodnotí různé koncepční nápady pro svůj nový hypersportovní vůz a konečné rozhodnutí se očekává koncem roku 2018. O pár měsíců později začnou skutečné inženýrské práce a vývoj.
Chiron, který nedávno nastavil nový světový rekord v rozmezí 0-400-0 km/hod, zůstane ve výrobě po dobu osmi let, což je o něco kratší než 12-ti letá životnost předchozího Veyronu. Bugatti chce být i na následující zhruba desetileté období značkou jednoho modelu, tedy neuvažuje o rozšíření nabídky.
Zatímco Chiron získal svou sílu výhradně z motoru s vnitřním spalováním, jeho nástupce by mohl získat nějaký druh elektrifikace. Podle zvěstí kolujících po internetu se Bugatti pro konečnou hnací sílu stále rozhoduje a ve hře tak zůstavá pohon hybridní, plně elektrický nebo další menšinové varianty. Sám šéf Bugatti poznamenal, že nový model pravděpodobně bude používat elektrifikaci, protože technologie akumulátorů a elektrického pohonu se velmi rychle vyvíjejí.
Pokud by změnu na luxusní a rychlý sedan myslelo vedení značky vážně, mohou brát inspiraci z konceptu s názvem Galibier, který se měl původně vyrábět už v roce 2013, ale automobilka na něj dodnes nesehnala odvahu a asi ani peníze.