Hlavní obsah

I Porsche se občas utne: Cayman GT4 má problémy

Foto: Archiv Garáž.cz

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Na opravdu ostrou variantu Caymanu čekali fanoušci aut jako na smilování. A ona vážně přišla - se šestiválcem z 911 Carrera S a manuálním šestikvaltem byl Cayman GT4 splněným snem. Jenže nyní se ukazuje, že v jedné oblasti je tohle auto trochu poddimenzované.

Článek

Najdete opravdu málo značek, jestli vůbec nějakou, u které její modely po svezení s nimi působí tak neskutečně precizně. Auta od Porsche jsou skvěle postavená a do detailu vyladěná, přesto již z minulosti víme, že i u této automobilky najdeme v jejich výrobcích konstrukční chyby. Některé motory z dob dřívějších i nepříliš dávných toho mnoho nevydržely, ostatně proto má nová 911 GT3 značně prodlouženou záruku na pohonnou jednotku - neskutečných 10 let a 200.000 km, takže majitelé mohou být v klidu.

Foto: Archiv Garáž.cz

Nyní se ukazuje, že jeden z vůbec nejpurističtějších a nejřidičtějších modelů značky, Cayman GT4, rovněž trpí jedním neduhem. A týká se věci, kterou automobiloví puritání oceňují nejvíce - manuální převodovky. U kousků, které jejich majitelé používají správně - tedy ostře, totiž velice brzy manuál odchází. Obvykle nejde zařadit trojka. Jen v Česku již tato závada postihla několik kusů. Majitelé se však nemusejí bát - Porsche samozřejmě převodovku mění na záruku.

Reklama

Načítám