Singer je pro mnohé z nás snovým autem - staré Porsche vylepšené moderním know-how, ve kterém se nikdo neopovážil sáhnout na to, co funguje nejlíp na světě. Ať už jde o mimořádně kompaktní tělo, legendarní tvary, startování klíčkem vlevo, nebo nefiltrovaný řidičský zážitek. Lístek do stroje času sice dneska stojí několik stovek tisíc dolarů, ale kdo si to může dovolit, pro toho je Singer lepší investice, než kdejaký supersport a hypersport. Ano, neoslníte s ním laiky, ale jakmile se projedete, zjistíte, že tohle je ten chybějící kus skládanky do kolekce vašich řidičských zážitků. A teď hodlá Singer iluzi ještě vylepšit tím, že staví nový motor. Dřív si nechával předělávat a mírně upravovat šestiválcové čtyřlitry v různých dílnách po celé USA, ale s vývojem nové jednotky šel rovnou za nejpovolanějšími z Williamsu. Ano, toho Williamsu z Formule 1, který má se stavěním motorů bohaté zkušenosti.

Nový šestiválcový čtyřlitr se drží původní koncepce - je vzduchem chlazený a vysoce točivý (vrchol se nachází v devíti tisících). Má čtyřventilovou hlavu, přičemž každý válec má svou vlastní škrtící klapku a samozřejmostí jsou ty nejlepší materiály - sání je karbonové, ojnice titanové, stejně tak i výfukové svody. Motor má 500 koní, a protože u Singeru rádi všechno dělají podle starých tradic, schválil všechny postupy i legendární Hans Mezger, sedmaosmdesátiletý pamětník a inženýr původních motorů Porsche, jak těch sériových, tak závodních. Motor od Singeru a Williamsu vypadá úchvatně a určitě bude mít boží zvuk. Jen škoda, že na takovou nádheru obalenou ještě hezčím autem, budete muset sáhnout do kasičky pro minimálně 500 tisíc dolarů.