Článek
Jedno je jisté, Mégane RS přijde o přeplňovaný dvoulitr a místo něho dostane menší, také přeplňovanou osmnáctku, která bude i v lehkém kupé Alpine A110. Výkon však bude o něco vyšší. Dostane se na úroveň Leonu Cupra 300 a bude mít hodnotu 300 koní. O točivém momentu se zatím nikde nemluvilo. Dobrou zprávou je, že si Mégane RS zachová možnost manuální převodovky, která bude v základní výbavě a chybět nebude ani samosvorný diferenciál.
A teď už k tomu designu. Některé zamaskované testované kousky poodhalily, že ostrá verze Méganu bude výrazně odlišná od těch základních, což je dobře. Tři fotky ukazující auto bez maskování to jen potvrzují. Mégane RS dostane širší blatníky, nebudou chybět otvory pro odvětrávání a masivní difuzor s uprostřed umístěnou koncovkou výfuku. Přední nárazník bude také více prořezán a pod velkým logem bude větší maska a další otvory pro přívod dostatečného množství chladného vzduchu k motoru.
Přední blatníky při pohledu zezadu připomínají poslední atmosférické Clio RS a celkový postoj Méganu je hodně široký. Při pohledu zezadu vypadá fakt dobře. Na zbytek si budeme muset počkat do Frankfurtu, kde se Mégane RS poprvé oficiálně představí. Už se těšíme na první jízdy.