Na druhou stranu si myslíme, že by se Škoda Superb RS na trhu rozhodně neztratila. Už samotný design vlajkové lodi naší domácí automobilky vypadá hodně dobře. Když by se ještě přikořenil, tak by dokázal přitáhnout ještě větší cílovou skupinu. Tady podle webu Motor1 to vypadá na render, kde se počítačový designér hodně rozvášnil. Nemyslím si, že by Superb RS měl takové otvory v přední kapotě jako můžeme vidět na fotce. Ostřeji řezané nárazníky ano, černou masku chladiče také stejně, jako matné pozadí předních světlometů a větší kola. Pak by ještě designéři škodovky vylepšili zadní část, která však už teď v provedení Sportline vypadá dokonale s černým lízátkem na zadku. 

Jak by vypadal Superb RS technicky? Asi by byl zvolen pohon všech kol s pátou generací Haldexu, ale variant motoru by bylo hned několik. Vzhledem k tomu, že nejvyšší současná varianta Sportline má přeplňovaný dvoulitr s výkonem 280 koní, tak by škodovka musela sáhnout po jednotce z Volkswagenu Golf R, která nabízí až 310 koní. A tahle varianta by byla velmi lákavou nabídkou. Bohužel je zcela vyloučené, aby se něco podobného podívalo do série. Důvod je jednoduchý. Superb by nikdy nemohl mít výkonnější motor, než sesterský Passat, který končí právě variantou 280 koní. Když už by něco podobného v koncernu VW Group chtěli, už dávno bychom měli k dispozici Passat R! Je to škoda, protože o Superb RS a Superb RS Combi by byl určitě zájem.