Byla by to docela velká ostuda pro hybridy, které na trati v jednu chvíli padaly jak hrušky. Favorizovaná Toyota, která zajela brutální čas v kvalifikaci, musela odstoupit kvůli poruchám, přičemž zbývající japonský vůz utrpěl takové ztráty, že se nakonec umístil až devátý. I Porsche na trati nakonec prohánělo jen jediné číslo, shodou okolností vůz, který ve čtvrté hodině závodu postihla podobná porucha jako Toyotu - závada na elektromotoru znamenala, že se musely vyměnit součástky, ke kterým se špatně leze. Porsche mělo to "štěstí", že ho závada postihla relativně brzy a mohlo se tedy včas vrátit na trať a začít umazávat náskok konkurence.

Tou byly překvapivě vozy LMP2, zejména ty vybavené starými dobrými osmiválci. Možná už se neříká, že objem ničím nenahradíš, ale co se týče spolehlivosti, mají tyhle osvědčené jednotky ještě pořád co říct. Tím samozřejmě nehaníme hybridy, s novými technologiemi prostě přicházejí dětské nemoci, zvlášť když se je snažíte vyvážit po stránce výkonu a trvanlivosti na Le Mans, to je vždycky ten největší boj celého závodu. Porsche naštěstí proti LMP2 představuje jinou výkonnostní ligu, takže po návratu na trať začala stahovat ztrátu tempem 13 sekund na kolo a hodinu před koncem závodu předjelo vedoucí LMP2, které mimochodem patří závodnímu týmu Jackieho Chana a v Le Mans je nováčkem. Tenhle vůz nešel na trati přehlédnout kvůli polepu Kung-fu Joga a skončil druhý, což je historicky největší úspěch pro LMP2 tým v celé historii této kategorie. Na třetím místě se mimochodem umístilo také LMP2, konkrétně vůz týmu ARC Bratislava, takže slovenská radost v dalším historickém milníku. Doposud nebylo na bedně žádné LMP2 a včera tam byly rovnou dvě.

V GTE Pro neobhájil své loňské vítězství Ford GT, ale ani to nebyl tradiční souboj Ford vs. Chevrolet. Tedy, samozřejmě byl - Corvetty a GTčka se naháněly ostošest, ale ještě tu bylo Porsche a především Aston. Ten nakonec zaúřadoval, když vedoucí Corvettě praskla v nájezdu do posledního kola pneumatika, a dojel si pro vítězství před Fordem GT.