Hlavní obsah

BMW 8 koncept oficiálně: Řidičské kupé zevnitř i zvenku

Foto: Archiv Garáž.cz

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Konečně si můžeme chystanou osmičku prohlédnout ze všech stran. Navíc máme z nejvyšších míst automobilky potvrzeno, že se bude jednat o ultimátní řidičský model, takže lze pod kapotou očekávat jen to nejlepší.

Článek

Co ještě k rozsáhlé fotogalerii dodat? Snad jen obligátní strach z toho, jak bude vypadat sériová verze. Je jisté, že ubírat se bude hlavně v interiéru, ale také ledvinky na čumáku nebudou tak výrazné. Na druhou stranu se BMW určitě rozhlíží a vidí ofenzívu Lexusu, který zaútočil osmiválcovými modely RC F a LC500, kterým se osmičková studie trochu podobá ostrými hranami a odvážnými svítilnami. Nebylo by proto moudré sériové verzi až příliš přistřihnout křidélka. I původní osmička byla ostatně na poměry tehdejšího designového jazyka automobilky dost odvážná - měla svůdné tvary, mrkačková světla a decentní, skoro neviditelné ledvinky.

Foto: Archiv Garáž.cz

Nová osmička proti ní zvenku vypadá až usedle, ale to jedině v rámci srovnání s ostatními automobilkami. Možná je na čase, aby se BMW zas jednou odvázalo. Ostatně elektrický bratranec BMW i8 nám také ukázal, že budoucnost a luxus mohou vypadat sexy. Tak doufejme, že BMW půjde tímto směrem a srovnání s Japonci se nelekne.

Foto: Archiv Garáž.cz

Eliminací šestkového kupé si BMW sice pojistilo, že mu v domácím kurníku nikdo nebude konkurovat (čtyřkové BMW bude na první pohled vypadat jinak), ale osmička musí zkrátka ohromit nejen tím, co je pod kapotou nebo jak je ušit interiér. Musíte se do ní zamilovat na první pohled. V konceptové verzi je tenhle záměr bezesporu splněn a pokud někdy přijde M8, věříme, že to bude ještě větší rodeo. Nechme se tedy překvapit, co nám automobilka za rok vlastně představí. A držme si palce, aby to bylo podobně líbivé.

Reklama

Načítám