Hlavní obsah

Renault Mégane RS 2018: Osmnáctistovka a řízení všech kol!

Foto: Archiv Garáž.cz

Premiéra tradičního ostrého hatchbacku od Renaultu se blíží. Nyní se objevují patrně již finální detaily a zdá se, že Mégane chce opět útočit na nejrychlejší časy na okruhu. Jenže bude mu k tomu stačit "pouhá" osmnáctistovka?

Článek

Zdá se, že již tohle září se na autosalonu ve Frankfurtu představí nová, v pořadí již třetí generace Renaultu Mégane RS. Podzim je zde za chvíli, takže se začínají objevovat detaily tohoto vozu, který chce opět útočit na korunu krále ostrých hatchbacků. Očekává se ovšem, že pod kapotou bude mít na rozdíl od většiny hlavních konkurentů menší motor, než dvoulitr.

Měla by to totiž být osmnáctistovka TCe, která se představila v nové Alpině A110. Tam má 250 koní a 320 N.m, nicméně pro použití v Méganu RS se počítá s posílením na zhruba 300 koní. Tato jednotka bude skrze samosvorý diferenciál a dvouspojkovou převodovku EDC pohánět přední kola. K vylepšení agility pak pravděpodobně poslouží rovněž řízení všech čtyř kol, které již u Renaultu známe. To má za úkol zlepšit stabilitu ve vyšších rychlostech a obratnost v těch nižších. A jak bude tohle auto vypadat? Na to se můžete podívat na renderu od britského Autoexpressu.

Reklama

Načítám