Hlavní obsah

Další BMW šlo na porážku a transplantaci. Kde se to zastaví?

Foto: Archiv Garáž.cz

Tuneři celého světa se spikli proti BMW M2. Jednoduše se rozhodli, že je to super auto, ale že by mohlo být ještě o fous lepší. A tak emdvojky končí ve spárech zručných mechaniků, kteří z nich dělají frankensteiny.

Článek

Projekt BMW M2 CSR je jen další z řady ukázek, jak sériovou M2 "zničit". Samozřejmě na to můžete mít jiný názor, ostatně tohle CSR má motor z aktuální M3/M4, posílené vnitřnosti, aby utáhlo 600 koní a 773 N.m na zadních kolech, zbrusu nový diferák a budíky z BMW M4 GTS, které ostatně evokuje i vnější vzhled vozidla. To abyste za svoje peníze dostali bláznivější náhražku většího mnichovského bratříčka. Vypadá to skvěle, pojede to jako ďas, ale není to přece jenom trochu škoda?

Foto: Archiv Garáž.cz

Podle nás ano, ale tenhle německý build bohužel není osamocený, jak naznačuje tohle video:

Seznamte se s litevským Eurofighterem - karbon-kevlarovou stíhačkou, ve které z původního auta opravdu nezůstalo mnoho. M2 dostala novou kastli a pod kapotu se jí nastěhoval osmiválcový smallblock z Chevy. Ano, americký neotesaný motor v německém zázraku techniky! Jistěže to jezdí bokem, ale z eMka toho zůstalo tak málo, že se skoro nabízí otázka, proč místo něj nevykuchat třeba M235i nebo rovnou standardní dvojku (samozřejmě ne Tourer, to bychom si moc bokem nezajezdili). Driftovací speciál s 820 koňmi vzniknul ve firmě HGK, která má četné zkušenosti s přestavbami M3 E46. Auto bylo odstrojené na kost, kastle byla nahrazená snadno odnímatelnými pláty, protože se počítá s tím, že tohle auto se občas o něco opře/otře. Podvozek se dělal od nuly. Z bavoráku zůstala jen placka na čumáku a přibližný tvar.

Foto: Archiv Garáž.cz

Není to škoda, takhle likvidovat asi nejpovedenější eMko za posledních X let? Majitelé si samozřejmě se svými M2 mohou dělat, co se jim zamane. My jen doufáme, že jich pár zůstane v sériové podobě. Abychom si je mohli pořídit, až na ně konečně budeme mít.

Reklama

Načítám