Audi své auta řádně posiluje, především z pohledu pohonných jednotek. Nejzajímavější novinkou v Detroitu je jednoznačně sportovně laděné SUV SQ5. Oblíbený recept na zušlechtěný obyčejného SUV je jednoduchý. Stačí dodat agresivnější nárazníky, větší kola a pár vzhledových kudrlinek a pod kapotu dát pořádný motor. SQ5 dostává pod kapotu novinku v podobě třílitrového šestiválce TFSI přeplňovaného turbodmychadlem. Předchozí model měl přeplňování pouze kompresorem a u nás se prodával pouze s přeplňovaným turbodieselem. Výkon se nezměnil a zůstal na hodnotě 354 koní a 500 Nm točivého momentu. To vše stačí k tomu, abyste výrazně zatraktvnili klasickou Q5. Navíc nový design ji vyloženě sedí, už z ní není opuchlé SUV, ale dynamicky vzhílžející SUV. Audi se celkově daří zlepšovat design u jednotlivých modelů. Ostřejší hrany a zeštíhlování jeho modelům sedí. 

U SQ5 nechybí pohon všech kol Quattro a osmistupňová převodovka Tiptronic. Adaptivní vzduchový podvozek auto snížil o 30 mm oproti standardní verzi. Dostanete jej s paketem S, který obsahuje i zadní diferenciál s přenosem točivého momentu na jednotlivá kola. Na stovce budete za 5 sekund a můžete pokračovat až na 250 km/h. To vše s plně vybaveným autem, kde nechybí audiosoustava Bang&Olufsen, připojení k internetu 4G LTE a novinkový Virtual Cocpit

Nejde o úplně žhavou novinku, podobně jsou na tom s technikou modely S4 a S5. A když mluvíme o S5, tak ta se spolu se svým dvojčetem A5 představila v modernizované verzi kabrioletu. A to navíc kabrioletu s netužší a nelehčí karoserií ve své třídě. Oproti předchůdci zhubla nová generace 40 kg. Nabízí ostřejší křivky, systém otevírání střechy za 15 sekund fungující do rychlosti 50 km/h a o 14 mm delší rozvor. Obě novinky dorazí na trh ještě během letošního roku.