Článek
Ano, opravdu, celých šestadvacet let byl ve vedení Autoklubu jediný člověk. Je to stejně neuvěřitelné, jako by politici dostali volební období na 26 let. Pokud by bylo vše v pořádku, tak by to bylo skvělé, ale když by tomu bylo opačně, byl by to velký problém. A to právě zažívali všichni závodníci, organizátoři závodů a místní autokluby. Často se volalo po změně, ale nebyla na to vůle a už vůbec ne osobnost, která by p. Ječmínka v čele této organizace vystřídala. Až teprve v letošním roce se objevil Jan Šťovíček, který byl doposud prvním víceprezidentem a oznámil svoji kandidatůru. Bylo to i proto, protože pan Ječmínek původně hlásal, že už kandidovat nebude, ale následně si svoji kandidaturu rozmyslel a opět se přihlásil. Honza Šťovíček nemohl nechat zvednutou rukavici znovu spadnout a podpora velkého množství lídí z motorsportu mu dodala energii, takže se do předvolební agitace pustil na plný plyn.
Povedlo se, Honza využil zásadní chyby p. Ječmínka, kterou byla téměř nulová interní a externí komunikace. Především externí komunikace směrem k závodníkům a činovníkům byla obrovským problémem. Nový nastupující prezident zvolil právě opačnou strategii. Začal jezdit po závodech, komunikoval se závodníky, s organizátory závodů, ptal se a zajímal se. Zároveň ale hodně vysvětloval, jaká bude jeho cesta, co chce změnit a co by mělo být jinak. Více už se dozvíte z přiloženého záznamu živého vysílání, které jsme s novým prezidentem udělali.