Kdo chce mezi místní smetánkou něco znamenat, ten si musí pořídit jednocifernou poznávací značku. Za čísla od 1 do 10 se platí absurdní částky, mnohonásobně převyšující hodnotu samotného vozu. Ostatně absolutní rekord mezi všemi poznávačkami světa drží právě číslo 1 ze Spojených Arabských Emirátů, za které dal jistý obchodník v roce 2008 neuvěřitelných 14,2 milionů dolarů (tj. cca 350 milionů Kč). V podstatě všechna čísla až do desítky jsou záležitostí milionových částek v dolarech, s tím že lichá čísla táhnou o trochu víc. Další v pořadí v kategorii mastných espézetek jsou dvouciferné hodnoty jako 11, 22, 33... dál už si to jistě umíte domyslet, je to jako s telefonními čísly. Čím kratší a zapamatovatelnější, tím exkluzivnější.

Obchodník Balwinder Sahani si v aukci (jinak se značka v Emirátech sehnat nedá) vypřihazoval dubajskou značku s číslem 5 za 9 milionů dolarů. Bylo to pro něj splnění životního snu a zároveň prý odměna za dobrou práci. Teď už má doma dvě podobně exkluzivní espézetky, na druhém Rollsu mu totiž visí číslo 9, které koupil za cca 6 milionů dolarů. To jsou takové ty maličkosti, které v životě bohatých lidí potěší nejvíc.

A chcete vědět, za co si vlastně Sahani značku nadělil? Sám se svým obchodním partnerem provozuje web s exkluzivními značkami - už prý prodali pár dvouciferných a jejich denní návštěvnost se pohybovala kolem tisíce uživatelů denně, což jim přišlo slušné. Jakmile však Sahani získal číslo 9, vyskočila jim návštěvnost na desetinásobek a museli koupit nový server, aby všechen ten provoz utáhli. Sahani si z toho vyvodil, že měli úspěšnou sezónu a rozhodl se sám sebe odměnit novou espézetkou. Aneb další potvrzení toho, že muž se musí sám pochválit, protože nikdo jiný to za něj neudělá...