Hlavní obsah

Sbírka kabrioletů od Škodovky je na prodej za 3,5 milionu

Foto: Archiv Garáž.cz

Staré škodovky jsou teď v kurzu a jejich ceny stoupají strmě vzhůru. Už to skoro vypadá, že se nic zajímavého neobjeví a přitom se vždycky nějaká cenná herka najde. Teď je k mání sbírka čtyř otevřených škodovek z osmdesátých a devadesátých let. A je hodně drahá.

Článek

V součané době není problém za starou škodovku utratit více než sto tisíc, už několikrát jsme o tom psali. Běžná stodvacítka a Favorit se může v relativně dobrém stavu vyšplhat na nějakých padesát i osmdesát tisíc. Pak jsou tu cennější kousky, jako kupé 110R nebo otevřená Felicia ze šedesátých let, jejichž cena přesahuje 200 000 Kč, ale najdeme i mnoho cenějších aut domácí výroby. Je to vcelku logické, protože teď je v tom nejlepším produktivním věku generace, která vydělává peníze a chce mít zase v garáži auta, se kterými se učili řídit nebo je měli jejich rodiče. Navíc jsou v kurzu všechny veterány, takže ceny jenom rostou a rostou. Teď se na prodej objevilo pár dalších zajímavých kousků. 

Foto: Archiv Garáž.cz

Je to dokonce celá sbírka otevřených škodovek, které se vyráběly v osmdesátých a devadesátých letech. Jde o čtyři auta, Škodu Favorit MTX, Škodu Felicii Cabrio MTX a dvojici starších modelů Rapid 130 LDD a Garde Cabrio. Majitel preferuje prodej kompletní sbírky, kterou si cení na 3 500 000 Kč. První dva jmenované modely jsou v relativně dobrém stavu. Nejmladší Felicia Cabrio MTX vypadá, že je v zachovalé originální kondici. Na tachometru má natočeno pouze 21 tisíc kilometrů. Vůz by měl být bez koroze a má novější přední část. K vozu jsou i platné doklady. 

Foto: Archiv Garáž.cz

Druhý Favorit MTX je v o něco horším stavu než Felicie. Každopádně má také platné doklady a zůstal v originálním stavu bez úprav. Vůz má najeto kolem 80 000 kilometrů a bude potřeba oprava karosérie. Motor spaluje LPG, které v průběhu svého života dostal. Škoda Rapid 130 LDD s anglickým TP je připravená k renovaci a je rozdělaná. Dostanete k ní novou střechu, má lehkou korozi lemů a originální lak. Poslední Škoda Garde Cabrio je po částečné renovaci brzd a interiéru. Vůz má najeto 54 tisíc kilometrů a je k němu pouze oskenovaný rakouský TP. Tady se asi není potřeba bát, že by vozy po kompletní renovaci neměly požadovanou hodnotu. Ba naopak. Garde nebo Rapid Cabrio po renovaci dneska nekoupíte pod 600 000 Kč. 

Zdroj: bazos.cz

Reklama

Načítám