V roce 1988 se Cadillac vytasil s konceptem Voyage, který byl pro celou automobilku důležitým krokem do budoucnosti. Šlo o takovou pojízdnou laboratoř vývoje a všech nápadů, které se v té době v konstrukčních kancelářích značky objevily. Dost napověděl i fakt, že se auto nepředstavilo na nějakém autosalonu, ale na výstavě Teamwork and Technology.

Pod kapotou byl osvědčený vidlicový osmiválec 4,5 litru s výkonem 275 koní a čtyřstupňový automat. Cadillac ale netradičně použil pohon všech kol, kdy ta přední se sepnula při prokluzu zadních. Maximální rychlost auta byla 200 mil za hodinu (320 km/h), což u luxusního sedanu znělo fantasticky. Stejně jako koeficient odporu vzduchu pouhých 0.28. Tím se žádný jiný 5,5 metru dlouhý sedan pochlubit nemohl. Také mělo auto skryté stěrače a kliky, aby nerušily proudění vzduchu. Novinkou byla zatmavená skla, LED zadní světlomety a couvací kamera. Voyage měl i bezklíčový přístup s nutností zadat kód pro odemčení.

Voyage měl za úkol co nejvíce zpříjemnit posádce dlouhé cestování. Úžasně pohodlná kožená sedadla měla masážní funkci a také disponovala předehřevem. Elektrické nastavování sedadla řidiče bylo samozřejmostí. Instalovaný palubní telefon disponoval funkcí hlasového vytáčení, displej navigace byl barevný a systém uměl hledat tu nejlepší trasu v závislosti na dopravní situaci.

Z pochopitelných důvodů Voyage do výroby nezamířil. Šlo jen o koncept, což se předpokládalo od začátku. O rok později na něj navázal další koncept Solitaire. Šlo vlastně jen o kupé verzi Voyage, pod kapotou ovšem měl motor 6,6 V12 s výkonem 430 koní, na jehož vývoji se podílela automobilka Lotus.