GAZ M-21 alias Volha 21 byl luxusní ruský sedan a kombi. Kupé? To nikdy nevzniklo. Tedy až do roku 2001, kdy se parta nadšenců, říkající si A:LEVEL, pustila do stavby stroje, který zpětně považuji za nesmírně půvabný. Říká si Volha 21 V12 a je to retro moderna. Náznaky Volhy 21 jde vidět více než jasně, celý automobil je však širší, nižší a má krásné linie s bohatým chromováním. Z obstarožného sedanu se stalo o poznání modernější kupé.

Fascinující je však nejen mistrně a hlavně vkusně zvládnutý exteriér doplněný pletenými koly s límci, ale rovněž technika, která pochází z dnes dosti drahého sběratelského vozu. O jaký automobil se jedná, poznáte patrně již z interiéru, který má snad všechny díly obšité kůží a nechybí ani karbonové obložení středového panelu a budíků. Je to velké německé kupé, BMW 850 CSi, tedy vrcholná dvanáctiválcová varianta s motorem laděným divizí M a šestistupňovým manuálem. Jednotka o výkonu 380 koní dodávala retro stavbě potřebnou rychlost, podle společnosti jelo auto přes 240 km/h. 

Tento konkrétní kus pak v sobě má rovněž plaketku, která říká, že automobil byl vyroben ručně pro pana D.Z. Těžko říci, o koho se přesně jedná, ten však za stavbu zaplatil neskutečných 500.000 dolarů, tedy při dnešním kurzu přes 12 milionů korun. Jenže zpracování a detaily vozu tomu odpovídají, je to jednoduše unikát, který má pro ruského patriota dost možná i vyšší hodnotu, ačkoliv se vlastně stále jedná o "tuning", byť tady jde spíš o stavbu stroje na zakázku.