Stelvio je postaveno na technickém základě Giulie, o které s klidem na duši můžeme z hlediska jízdních vlastností tvrdit to nejlepší. Pohon všech kol nese označení Q4. Za normálních okolností je vůz poháněn zadní nápravou. Pokud její kola ztratí přilnavost, dojde automaticky k aktivaci mezinápravové lamelové spojky, která pohon přední nápravy připojí. Za normálních podmínek je tedy Stelvio spíše autem s pohonem zadních kol. Společnost nám dělala verze se vznětovým čtyřválcem 2,2 litru o výkonu 154 kW/210 koní. Ten bude v Čechách s největší pravděpodobností trůnit na vrcholu prodejnosti. Později se v nabídce objeví i slabší varianta tohoto čtyřválce se 132 kW, která bude k dostání i bez pohonu všech kol Q4.

Po testu si dovolíme zařadit první SUV Alfu hodně vysoko a zejména co se jízdních vlastností týká, tak se ocitne v konkurenci exkluzivních značek jako Porsche (Macan) nebo Jaguar (F-Pace). Má ovšem i řadu nedotažených věcí, které vysvětlí Ondra ve videu.

Desátá Garáž dále nabídne adrenalinovou jízdu na 50. ročníku tradičního závodu Zbraslav-Jíloviště. Rychlá posádka ve složení Urbič a Rejloš ujela téměř všem. Rejloš porovná dvě generace BMW M3 a v záplavě emocí odpustí současné generaci. Závěrem se Rejloš seznámí s novým vládcem kategorie malých vozů, do detailů dotaženým VW Polo.
Na konci vysvětlíme, jak to s námi a naším pořadem bude do budoucna!