Článek
Od toho je právě testování, které má odhalit zásadní problémy při maximálním zatížení vozu. Podobných testů aut je velké množství. Testovací modely jezdí v ukrutné zimě, také v naprostém vedru, a pak se každé auto podívá také do rakouských Alp, kde dostane za svou záď zatížený vlek. Právě tady dostává auto pěkně zabrat, aby se projevily jeho neduhy. Především jde o chlazení motoru nebo také o zkoušku výkonnosti brzdového systému.
V rakouských kopcích třeba BMW odhalilo problémy s chlazením při uvedení nového přeplňovaného šestiválce na trh. Měl problémy se uchladit. A jak je vidět, to samé se asi stalo i u Audi A7. Jak vidíte na fotkách, začalo hořet v prostoru mezi motorovou částí a interiérem. Nejdříve to vypadalo, že se plameny podaří uhasit, pak se ale rozhořel interiér a už se s autem nedalo nic dělat. Vcelku rychle byla na místě asistence, to ale na uhasení nestačilo.
Jenže, než přijeli na místo regulérní hasiči, auto nebylo v plamenech vůbec vidět. Došlo k následnému uhašení, ale to už byla jen oficialita. Z testovacého Audi A7 Sportback druhé generace nezbylo skoro vůbec nic. Důležité je, že se nikomu z testovacích jezdců nic nestalo. Audi přišlo o jedno testovací auto, ale na druhou stranu se mohlo přijít na nějaký velký problém, který mohou do představení nové verze opravit.