Hlavní obsah

Alfa Romeo Giulia - cesta správným směrem

 

A je to tady! Konečně jsme dostali možnost se posadit za volant vysněné, vymodlené Alfy Romeo Giulia. Alfa se vrací k sedanům střední třídy, odkazuje na šedesátá a sedmdesátá léta, kdy tenhle sedan brázdil silnice, ale hlavně Alfa přichází z konceptem, který by měl potěšit nadšené řidiče. Vítejte další zadokolku.

Článek

Můžeme Alfě zatleskat, protože po relativně dlouhé době, po představení na autosalóně sportovní verze Quadrifoglio Verde a po drobných problémech je konečně tady! Alfa Romeo Giulia jde do oficiálního prodeje a my jsme byli hodně natěšení z prvního svezení. Záměrně jsme vybrali obyčejnější turbodieselovou verzi, protože tu nejlepší si necháme na doma, na pořádný velký test. Alfa Romeo v tuto chvíli přichází s dvojicí motorů. Zatím má v nabídce jeden turbodiesel s trojicí výkonů. Jde o kompletně nový, podélně uložený přeplňovaný čtyřválec 2,2 Diesel s výkonem 136, 150 nebo 180 koní, který může být propojen s manuální šestistupňovou nebo osmistupňovou automatickou převodovkou. Nejslabší základní verze vyjde na 839 000 Kč, námi zkoušená nejvýkonnější dieselová verze pak přijde na 969 000 Kč.

Druhou variantou je nejlepší, nejvýkonnější a ostrá zážehová varianta Quadrifoglio Verde s dvakrát přeplňovaným šestiválcem, který má původ ve Ferrari a jezdí například v modelu California. Tento model má karbonovou kapotu, středchu a víko kufru, výkon 510 koní a režim Race. Za nejlepší verzi ale zaplatíte 2 045 000 Kč. Výhodou Giulie je nízká hmotnost, rozložení hmotnosti 50:50 a orientace na řidiče. Více informací se dozvíte ve videu.

Reklama

Načítám