Hlavní obsah

Monstrum! Brabus se vrhl na AMG GT63 S

Foto: Brabus
30. 5. 2019

Patříte-li mezi fanoušky divize AMG značky Mercedes-Benz, jistě vám model AMG GT63 S nemohl uniknout. Je brutální, super výkonný, hlasitý a velmi extravagantní. To ale nezastavilo známého úpravce Brabus, aby si s touhle vpravdě bestií pohrál a narouboval ji pořádnou porci výkonu navíc.

Článek

Když se řekne AMG GT63 S, můžete si pod tím představit to nej, co AMG GT nabízí. Je to bestie, která se jen tak nedá zkrotit, ale když už se vám to povede, odmění se báječnou čitelností, chutí pálit pneumatiky a zároveň jistotou v zatáčkách, které projede v rychlostech, při nichž se slabším jedincům dělá špatně od žaludku. To auto je skvělé, ale vypadá to, že Brabus se rozhodl ho udělat ještě lepším, výkonnějším a rychlejším. A povedlo se.

V základu má auto výkon 640 koní a točivý moment 900 Nm. Tyto hodnoty produkuje čtyřlitrový osmiválec bi-turbo, který je spárován s automatickou převodovkou a pohonem všech kol. Velmi nebezpečná kombinace! Ale stále je to nic oproti tomu, co z auta dokázal vymáčknout Brabus. Ten nejen, že sáhl do map řídicí jednotky, ale také instaloval nová turbodmychadla, která dostala odolnější ložiska a větší kompresorová kola. Výsledek? Plnící tlak až 1,6 baru, a hlavně výkon 800 koní a točivý moment rovných 1000 Nm. A to už je nějaká porce síly!

Brabus tvrdí, že toto nastavení motoru dlouhou dobu testoval v laboratořích i na závodních okruzích a je si svou prací jist natolik, že na ni nabízí záruku 100 000 kilometrů nebo tři roky. Po úpravě umí toto čtyřdveřové monstrum o hmotnosti 2 tuny zrychlit z klidu na 100 km/h za 2,9 sekundy a nejvyšší rychlost se zastaví na hodnotě 315 km/h. Celkem fofr, co myslíte?

Zmínit ale musíme i designovou část úpravy, i když není v tomto případě vlastně vůbec důležitá a zajímavá. Brabus nabízí celou sadu karbonových doplňků, nové výfukové potrubí, které nejen, že pomohlo s navýšením výkonu, ale také rozeznělo auto tak, že vám to bude trhat uši. K tomu přidá nová kola, vpředu o velikosti 21 palců a vzadu 22 palců. Uvnitř Brabus použil hlavně Alcantaru, jejíž barvu si zákazník může samozřejmě změnit. Pro ty opravdu movité nechybí možnost obložení karbonem nebo pravým dřevem.

Zákazníci se navíc nemusí obtěžovat zdlouhavým nákupem auta a pak sháněním úpravy, Brabus se postará o vše sám. Jen cenu zatím nezveřejnil. Prozradil ale, že toto monstrum bude poprvé oficiálně představeno na akci Top Marques Monaco, tedy přehlídce super aut, která se pod záštitou samotného prince Alberta koná každý rok v Monaku. A my jsme si jistí, že právě tam své zákazníky Brabus jistě najde.

autowebAUTOWEBaUtOwEb

Reklama