Hlavní obsah

Je to moc, nebo ještě málo? Velar dostal karbonovou injekci

Foto: Overfinch

Range Rover Velar od Overfinch

20. 2. 2019

Range Rover Velar někteří označují jako jedno z nejpovedenějších SUV dneška, jiní zase tvrdí, že je to auto typické leda tak pro holky. Ovšem ve chvíli, kdy se na něj vrhne u nás ne moc známý úpravce, většina holek by si asi nechala zajít chuť. Na velkých kolech a s karbonem vypadá velmi dospěle a velmi nazlobeně.

Článek

Range Rover Velar spatřil světlo světa v roce 2017, když byl představen na tehdejším autosalonu v Ženevě. Od té doby uplynulo hodně vody a Velar se samozřejmě dočkal také mnoha tuningových úprav. Podle nás je ale ta, kterou vám dnes chceme ukázat, jednou z těch nejpovedenějších. Podepsala se pod ni tuningová firma Overfinch, která pochází z Velké Británie. Ovšem jejich styl úprav je vše, jen ne britsky suchý a nevýrazný. Právě naopak!

Jejich práce je vždy velmi precizní, ale tahle partička milovníků Land Roverů a Range Roverů se nebojí ani designových výstřelků v podobě opravdu velkých kol nebo hodně výrazných doplňků karoserie. Ostatně, auta značek Land Rover upravují už od roku 1975, takže si vzhledem k té dlouhé praxi mohou leccos dovolit. V případě Velaru, který si můžete prohlédnout níže v galerii, šli cestou nového obutí, a hlavně spousty karbonu. Jak také jinak, když jde o vrchol současné tuningové módy.

Začneme u těch hodně vydařených kol. Jejich jméno je Overfinch Estrella a jejich rozměr 22 palců. Autu podle nás opravdu hodně sluší, ačkoliv pneumatiky bychom na ně shánět asi nechtěli. Nečekejte ale, že bude jejich cena z těch lidovějších. Úpravce si jen za ně řekne 4 905 liber, což je dle aktuálního kurzu 143 716 Kč. Bez pneumatik samozřejmě.

Už asi tušíte, že kdo dnes nepracuje s karbonem, zbytečně přichází o možné zákazníky, kteří mají tento lehký, ale velmi pevný materiál rádi. A právě ti jistě budou klientelou tohoto úpravce, protože mít na jednom, vlastně docela obyčejném SUV karbonové spoilery, difusor, mřížku chladiče nebo většinu dílů nárazníků, je celkem ojedinělé.

Nakonec je škoda, že tento materiál zde není přiznaný, ale lakován leskle černou barvou. Jak jsme řekli. Výsledek této úpravy vůbec nevypadá špatně a z auta dělá mnohem většího drsňáka, než jakým je v sériovém provedení.

autowebAUTOWEBaUtOwEb

Reklama