Článek
Prohlášení o tom, jaké výkony od hybridního Mustangu čekat, jsme již slyšeli dříve. Nyní ale přichází na řadu bližší informace o pohonnům ústrojí. Podle magazín Motor Trend máme očekávat spojení přeplňovaného čtyřválce Ecoboost o objemu 2,3 litrů s elektromotorem. Ten bude vměstnán mezi spalovací jednotku a převodovku, což v tomto případě má být desetistupňový automat a ne bezestupňová převodovka, jako nabízí americký Ford Fusion hybrid.
Pravděpodobně se rovněž bude jednat o konvenční hybrid a ne plug-in, takže auto nebude mít zásuvku pro nabíjení baterií z domova či rychlonabíječky, ale baterie se bude dobíjet sama za jízdy. Podle Motor Trendu bude výkon vrcholit hodnotou okolo 400 koní a točivý moment se vyšplhá přes 540 N.m. To znamená, že na stovce bude hybridní Mustang za méně než 5 sekund. Zároveň však nečekejte výrazně nižší spotřebu než u běžného Ecoboostu, těžší a silnější auto bude úspornější jen o něco málo.
Kromě pozměněné techniky se dá očekávat také úprava vnějšího vzhledu, aby bylo na první pohled jasné, že se jedná o hybrid.