Hlavní obsah

Hongkongský tuning Tesly Model 3? Překvapivě decentní!

Foto: RevoZport

RevoZport Tesla Model 3

Ať chceme nebo ne, tuningová scéna je neoddělitelnou součástí automobilového průmyslu. Někteří tuningu fandí, druzí mu ne a ne přijít na chuť. Tesla není výjimkou, přestože sám Elon Musk se nechal slyšet, že jeho vozy jsou po technické i aerodynamické stránce perfektně dotažené, takže tuning je tak u nich zbytečný.

Článek

Jak ale napsala kolegyně Anna u předchozího článku na téma upravené Tesly Modelu X, člověk míní, leč trh mění. Tehdy jste se mohli dočíst o amerických frajerech, kteří si říkají T Sportline. Dnes si představíme tuningovou firmu Revozport, celým názvem Revozport Racing Technology. Tito borci z Hongkongu se ovšem nespecializují pouze na elektrické Tesly. Podrobíte-li průzkumu pojem „revozport“, zjistíte, že jim pod rukama neprošlo nic menšího než například německé trio Audi, BMW a Mercedes. Zároveň už ale dělali i na exotikách, jako je McLaren, Porsche nebo Nissan GT-R.

V porovnání s konkurenční T Sportline nebo vlastně i s jakoukoliv další tvorbou samotného Revozportu, tato úprava Modelu 3 zdá se být velmi decentní. Hongkongská firma před nedávnem totiž představila také tuningový balíček R-Zentric Model 3R, a takový Model 3 měl kompletní bodykit i zadní křídlo. Tato podstatně nenápadnější úprava „Model 3S Strasse“, tedy jakási silniční verze, si vystačila s předním splitterem, zadním difuzorem, speciálním lakem, a navrch ho posadili na kola vlastní výroby. Docela vkusné, že? Skoro máme chuť poslat fotografie na adresu jiné tuningové firmy, okázalého Mansory.

I přes velmi decentní úpravy ale nejde jen o estetickou záležitost. Přední „lízátko“ je plně funkční a napomáhá obtékání vzduchu, stejně tak nástavce bočních prahů a odtrhová hrana na víku kufru. Díly jsou navíc z kombinace karbonu a kevlaru, takže nejde o žádné plastové náhražky.

Zdá se, že v RevoZportu alespoň v jednom ohledu Elona Muska poslechli – podle dostupných informací je tento „Model 3S“ po technické stránce v původním stavu. Na druhou stranu, kdo by si stěžoval – nejsilnější verze Modelu 3, takzvaná Performance, disponuje díky dvěma elektromotorům zrychlením z nuly na sto za 3,3 sekundy a na elektromobil slušným dojezdem 500 km. Otázkou je, zda taková úprava stojí za cenu přibližně 120 tisíc korun, které si v RevoZportu za „upgrade“ Modelu 3S účtují. Ale víte jak to je, neviditelná ruka trhu je mocná…

Reklama

Související témata:
Načítám