Hlavní obsah

Dvě skvělá auta a nervy z oceli. Top Gear stále šlape naplno

Foto: BBC

Chris Harris a Matt LeBlanc

Všichni víme, že Matt LeBlanc a Chris Harris jsou skvělými moderátory, fantastickými řidiči a velkými milovníky aut. Věděli jste ale, že mají nervy minimálně ze železa a pro porovnání ega jsou schopni opravdu hodně riskovat? Ukáží vám to v pozvánce na nový díl pořadu Top Gear, která rozhodně stojí za to!

Článek

Kdo by to býval do bývalého seriálového, a hlavně komediálního herce Matta LeBlanca řekl? Tenhle chlapík, který se proslavil rolí hodně vtipné postavy jménem Joey má benzin a řízení v krvi, což dokázal během natáčení pořadu Top Gear. Když BBC oznámilo, že právě on bude jedním z moderátorů, ozývala se spousta hlasů varující před tím, jestli je to dobrý nápad. Ukázalo se, že ten nejlepší! Matt má skvělý smysl pro humor, který je velmi blízký tomu jízlivému britskému. A to přesto, že je Američan.

Ovšem právě jeho příslušnost nakonec stojí za jeho koncem v pořadu. Matt totiž zjistil, že to neustálé pendlování mezi Amerikou a Velkou Británií je zatraceně náročné a že tím netrpí ani tak on, jako spíše jeho rodina, se kterou chce trávit více času. Proto se rozhodl, že aktuální vysílaná série bude jeho poslední. Jestli už BBC za něho hledá náhradu, nevíme. Je možné, že ho ještě přemluví, protože diváci si ho velmi oblíbili.

Jak moc jsou tihle dva skvěle sehranou dvojicí ukazuje i pozvánka na další díl 26. série pořadu, který BBC uvede 17. února. Zatím nevíme, co všechno se v tomto díle bude dít, ale je zřejmé, že právě Chris a Matt vyzkouší, kdo z nich má silnější nervy. No, dalo by se napsat i větší… však vy víte co, ale to sem nepatří. Jejich hlavním úkolem totiž bylo vyzkoušet ve sprintu dvě velmi rychlá auta. Ovšem ve velmi zvláštním sprintu.

Těmi auty jsou Ferrari GTC4Lusso, které pohání zběsilá V12 o výkonu 680 koní a Porsche Panamera Turbo Sport Turismo, které disponuje V8 o výkonu 542 koní. Na první pohled nerovný souboj, co myslíte? Ale v tomhle sprintu nešlo tak úplně o tu absolutní rychlost, jako spíše o rychlost, které jsou schopni dosáhnout ještě předtím, než budou muset začít naplno brzdit. Sprint se totiž neodehrál na klasické závodní trati, ale na dráze norského letiště Molde. A to nekončí bezpečným polem, ale skalami a hlavně mořem. Pokud by tedy ti dva nešlápli včas na brzdu, skončili by ve vodě. Ovšem i tak se ale oba snažili dosáhnout před aktivací plných brzd co nejvyšší rychlosti. Nebudeme prozrazovat, jak to dopadlo nebo kdo vyhrál, na to už se podívejte ve videu sami.

Reklama

Načítám